ey.

igår va jag hemma från skolan, mådde inte så värst bra, hade ont i magen osv, sen va jag på världens dåligaste humör att jag typ hade lust att bara döda någon :) :((
men iaf, sitter i skolan just nu, hade precis so (h'
ska snart ha språååk höhöhö ((: a, blir typ fisk i skolan också, så nu luktar det fisk här HAHAHAHAH :(( inte kul, för fisk är fett </3
och efter skolan åker jag och kampo sötnosboll in till staan och är coola, vi är kung och fosterland (h' <3
och jonnnyyyyy kommmer hem från ekegården idaag, hihihih saknar min pojke så mkt :( men han ska ju åka tillbaka sen igen ;oo och är borta till på söndag, men den här gången får han iaf ha mobilen med sig ;dd saknar jag honom för mkt tar jag min cykel och cyklar till havdhem! (hhhhh'  det är såå fett värt <33
btw, nästa vecka slingar jag mitt hår ännu mera blont, wiewie ska bli massa blond snart (a)
ajaaaaa, är sämst på att skriva blogg HAHAHA, men skriver väl mer sen när jag kommit hem från sstaan :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0