Just living my life!

jag är som vanligt väääldigt off med min blogg, eheh ):
men klockan är iaf 03:10, jag kan inte sova, ingen idé att jag ens försöker för det kommer inte gå iaf, vet inte vad det tagit åt mig alltså, jag har typ blivit way to konstig på senaste tiden? kan knappt äta, inte ens hungrig eller sugen på mat, dricker typ vatten 24/7, fått världens sömnproblem och a, är allmänt störd o:
Angelica har åkt till USA nu, hon är skapligt saknad kan jag lova, och vill verkligen bara att hon ska komma hem.
Lovet har iaf varit gryymt bra, bästa påsklovet någonsin typ, 6/4-09 glömmer vi inte, bästa datumet älskling. sen har jag varit med malin, typ visby nästan varje dag, a typ världens chill lov ;*
imorrn eller idag blire ju haha, iaf a skolan börjar igen, och jag orkar verkligen inte, skoltrött som fan typ och skolan gör mig fruktansvärt deprimerad heh, men får göra det bästa jag kan för jag måste ju :(

egentligen borde jag gå och sova nu en stund innan halv sju när jag egentligen ska upp, men som sagt så kan jag inte ;o


sen är jag fortfarande väldigt ledsen för saker jag gjort, för mina val jag gjort,
men det här känns faktiskt bra nu, mina val känns okej, och jag hoppas det är okej för dom som måste stå ut med dom också. man lever bara en gång och jag tänker ta den chansen att leva nu innan jag förlorar den helt..

nu ska jag faktiskt gå ner och dricka oboy, sen blir det nog faktiskt duschen, sen är klockan förmodligen dags att gå upp iaf. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0