Hold on, be strong!

okej, nu var det faktiskt hur länge sen som helst sen jag skrev i bloggen,
nästan glömt den faktiskt, förlåt för det för den som läser.

men eftersom mitt liv är så tråkigt iaf så spelar det väl ingen roll :D
men höh, skolan har börjat igen. lika tråkigt som vanligt, sista året på högby nu, det är iaf det bästa med hela skolan,
slipper alla där sen, WEI!!


mitt liv har varit så himla upp och ner också, både underbar och sämst,
just nu är det sämst, jag verkligen hatar folk som ljuger, som bara sviker och tror dom får ut ngt av det,
jag orkar inte med det mer, jag ska aldrig börja lita på en ny människa, aldrig ta ngn för givet, det är liksom inte ens värt att försöka.
jag har dom jag litar på nu, som jag vet alltid kommer finnas för mig,
och jag hatar verkligen dig just nu, du är en av dom jag placerar som sämst i min värld.
men du ska inte få krossa mitt hjärta ngt mer nu, det har du redan gjort alldeles för mkt, det räcker nu. jag lämnar dig, jag går!!!



malin & angelica, jag älskar er. mer än någonting annat i den här världen,
tack för att ni alltid orkar med mig, att ni är underbara människor som jag inte kan leva utan.
jag behöver er, nu och föralltid! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR DIIIG ! <3

2009-09-01 @ 20:03:16
URL: http://malinronhagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0