räcker det om jag älskar dig?

tänk vad några så små ord kan bli fel, förstöra, såra, och göra så fruktansvärt ont.
tänk vad man egentligen kan ta åt sig av ingenting, börja falla ner för absolut ingenting.
att allt på så kort tid kan vända och bli fel, så fel att man bara vill spy upp sina känslor.
tänk att inte kunna förklara sin kärlek man har för ngn med bara ord, att det är så mkt mer än så att man inte kan förklara det och då låta personen tro att det inte betyder någonting.
jag ska en dag skrika ut till hela världen alla vackra ord jag vet, för att bevisa hur otroligt stolt jag är för att få ha den absolut bästa hos mig.


helt fel kväll, som blev helt otroligt fel,
förlåt bebi.. :( <3



I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain i put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn´t know
A reason for all that I do
And the reason is you.

Kommentarer
Postat av: eemma

vad heter låten ? ;ooo

2009-08-06 @ 23:11:32
URL: http://ehallbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0