Sometimes I wish I could save you

jag förstår inte, jag vill nog inte förstå, jag vill inte tänka, jag vill inte vara förvirrad jag vill inte ha panikångest,
jag vill inte jag vill verkligen intee!
men det går inte, jag måste förstå, jag måste tänka, jag kan inte vara annat än förvirrad och ha panikångest.
allt är som en berg och dalbana just nu, ingenting fungerar som det ska.
allt känns tomt, det är som att det är någonting som äter upp mig inifrån.
kan inte det inte vara en sak i taget ist för att allt ska komma och hända på samma gång?
jag har redan så mkt jag kommer få gå igenom, på måndag blir en jobbig dag för både mig och dig bebi, men nu kämpar vi tsm!
jag är konstig, bryter ihop för minsta lilla, eller så är jag så arg att jag bara vill slå ngn.
stanna livet en stund, ta en paus från allt jobbigt, går det? isf gör jag det med glädje, tar semester från världen en liten stund bara, sen kommer jag tillbaka som en vanlig glad tjej igen.

& pappa, vi älskar dig, det gör ont att veta att du lider såhär, att du har ont och att jag inte kan hjälpa dig.
jag tänker på dig hela tiden, och inatt när du åkte fick jag panik och visste inte alls vart jag skulle ta vägen.
snälla kom hem, vi saknar dig och behöver dig här hemma. du är allt för oss :( <3


Kommentarer
Postat av: sara

gmn, vad har hänt ?! <33

2009-07-07 @ 20:39:53
URL: http://cykkelspark.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Hej! Behöver du ny design till din blogg? Vi erbjuder både färdiga mallar och helt personliga designer efter dina egna önskemål. Hör av dig till oss med din budget och dina tankar så hör vi av oss så fort som möjligt!

2009-07-07 @ 20:57:05
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

DET ÄR KLART VI KOMMER HA! :D

MIN KAMERA HINNE INTE KOMMA :/

MEN FÅR KANSKE LÅNA MIN SYSTER SYSTEMKAMERA.

2009-07-10 @ 11:21:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0