lördag.

har gjort om min header som ni ser :D massa finare nu (;
igår va jag hos angelica, kollade på lets dance, helt fel person vann för laila va såå mycket bättre än magnus, så därför borde hon vunnit o:

aja, sen idag när vi vaknat osv åkte jag, angelica, hennes bror, hans fru och angelicas pappa till fardhem till farmor och farfar och hjälpte dom med deras internet :D

och nu sitter jag, angelica och malin här hemma hos mig och gör..ingenting hähäh! ikväll ska vi iaf vara barnvakt åt lillebror eftersom mamma och pappa ska på hela hallen, (och nej inte hela havet stormar ) :) hahha!

för övrigt håller jag på att ladda ner lady gagas album , för hon är bääst!

Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

lady gaga fyllde år igår tror jag! :)

2009-03-29 @ 14:54:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0