Circle of life!

Om mig!

Namnet? jessica nilsson

Födelseplats? visby?

Bor nu i? gotland/hemse

Ögonfärg? blå-gröna

Skostorlek? 36 :D

Civilstatus? fredrik min älskling <3

Gillar? mkt? haha.
Höger eller vänsterhänt? vänster :)

Sjunger du? ja men det låter inte så spec bra (:

 

Har du någonsin...

Stått på scen? jaa.

Shoppat? jaa ;o

Skejtat? nja, mer försökt och det gick inte bra :(

Stulit något? a.

Ljugit? jau

Blivit nerslagen? nee. på skoj isf bara.

Busringt någon? jaa ;d

Ångrat något? jaa.

Fått IG i ett ämne eller prov? ja!

Är kär? jaaaaaaaAAAa! <3

Sovit utomhus? jaa.

Varit med i tidningen? yyees

Sett en död människa? nääe:)

Dansat i mitt rum? aråå!

Varit på begravning? nej :$

Hoppat från en brygga? jaa, ååh grunnnar <3

Rullat ner för en pulkabacke? ofc.

Brutit ett ben? armen ):

Åkt ambulans? nejj.

Åkt polisbil? neejj

 

Senaste..

Film du hyrde? oj, ingen aning ;o

Låten du lyssnade på senast? david jordan-sweet prince

Tv program du tittade på? talang :)

Senste sms du fått och från vem? vaken älskling? <3333333333333/nathalie <3


Antingen eller..

Pepsi eller coca cola? coca cooolaaa som FAN :)

Adidas eller nike? adidas.

Choklad eller vanilj? choklaad!

Älska eller älskas? båda? ;o :)

Randigt eller prickigt? båda ;$

 

Vem..

Vill du kasta en sten i huvudet på? finns många.

Hatar du just nu? hm, finns några!

Saknar du just nu? angelica, malin fredriiik typ!

 

Vad..

Gör dig glad? vänner, fredrik. <3

Vill du göra just nu? fixa mig ;o

Önskar du att du slapp göra? finns mkt ;o

Längtar du till? sommmar, för älskling kommer då.

Tycker du om dina betyg? funkar.

Är det bästa som hänt dig? fredrik är det absolut bästa som hänt mig! <3
¨
Ska du göra just nu? fixaa mig ;dd


Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg :) gjort idag?

2009-06-08 @ 08:44:12
URL: http://jults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0