jag försökte vara speciell.

Har du någon gång känt att allt känns fel? man väljer fel väg och det saknas en del.
men hur man än vrider och vänder ser man inte biten man önskar gud sänder.
en ledtråd för att finna sig själv, för att kunna känna sig levande igen.
du hör en röst som viskar ditt namn, du önskar dig upp mot en änglafamn.
om du kämpar om du låter lågan brinna, då är möjligheten stor att du kan övervinna,
rädslan för att en dag inte finnas, rädslan för att folk inte dig kommer minnas.
vem du är, var du är, har du funnits och andats i denna värld?
du får gåshud över kroppen, sakta försvinner hoppet.

Din dröm, min dröm, kan bli verklighet. tro mig jag vet.
din dröm, min dröm. vi kommer hitta biten som saknas i livet.

När ensamheten smyger fram, känns det som man befinner sig någon annanstans.
i ett isolerat rum utan fönster, man letar förbrilt efter ett mönster.
var när, hur gick det fel? vad, vem, varför blev det som det blev?
någonting fattas, en bit av pusslet är borttappat.

ju mer dagarna går, desto mer glider ens själ ifrån.
men en dag kommer biten finnas där, den kommer bli en del av den man är.
den dagen då jag blir hel, kommer folk inte se ner på mig mer,
jag blir som en stjärna i centrum som alla ser.

Din dröm, min dröm, kan bli verklighet. tro mig jag vet.
din dröm, min dröm. vi kommer hitta biten som saknas i livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0