letar förbrilt efter ett mönster!

hm, jag funderar faktiskt på att ha min blogg som typ.. eh jag vet inte, men jag är så dålig på att skriva vad jag gjort varenda dag, så jag ska nog börja med att bara ha min blogg och skriva ner alla mina känslor, liksom typ som att skriva av sig
för det är fan skönt att skriva av sina känslor, och jag orkar inte bry mig om ngn läser (det är ju ändå det en blogg är till för)
men som sagt, jag måste börja släppa ut riktigt mkt hur jag känner, bli mer öppen och liksom a, whatever ni fattar o:
så min blogg kommer förmodligen bli mer djupare, mer om mitt "privatliv" och hur jag.. mår? eheh.
men ni behöver inte sluta läsa för det (okej, som att ngn läser min blogg iaf oO) -.-' (:
men a iaf, det lär nog bli så!

Kommentarer
Postat av: Mosiie*

Tyckte att det var en bra idé. ; )

2009-05-06 @ 13:46:56
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0