You always save me from myself!

jag vill säga så otroligt mycket, men jag hittar inte ens orden, för det här är så otroligt stort
att jag har dig igen, att vi två hittat tillbaka till varandra, jag är så glad, så lycklig. men dig känner jag bara lycka.
jag har alltid varit en tjej som varit så jävla osäker på mig själv hela tiden, men du får mig att kontrollera mitt liv så mkt bättre,
du står alltid där och tar emot mig när jag faller, du låter mig aldrig må dåligt, isf får du mig alltid att må bra. när jag verkligen behöver ngn är det du som finns där och säger hur fin jag är, att du älskar mig. och att bara höra dom orden från dig, gör mig så knäsvag, på ett otroligt bra sätt. jag ryser av lycka i hela kroppen bara jag tänker på dig och hör ditt namn.
för mig är du hela världen, allt jag någonsin behöver för att kunna ta ett andetag. du har alltid ställt upp för mig, sen i första stund då vi började prata har du funnits där, hjälpt mig genom allt. och jag kommer aldrig kunna komma i närheten i att vara så underbar som du är. jag skulle kunna ge dig hela världen, allt du vill ha, och jag tvekar inte en enda sekund på att dö för dig.
och jag behöver ingenting annat än dig. så länge jag har dig klarar jag alllt.
du och jag har kämpat så otroligt länge för att det ska bli bra mellan oss, vi lovade varandra föralltid. och jag vet att vi båda kommer hålla det nu. för vi har varandra älskling, och då klarar vi allt tillsammans.
jag kommer aldrig någonsin sluta älska dig fredrik! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0